Zde se dozvíte, jak se registrovat, nakoupit, jak zboží vrátit, či případně reklamovat.
Registrace
U nás můžete nakupovat i bez registrace.
Proč se registrovat?
Pokud se registrujete, dostanete od nás jako registrovaný zákazník slevu 3%* na Vaše nákupy a spoustu dalších výhod.
- registrací získáte přístup ke speciálním akčním nabídkám
- registrovaný zákazník má vždy jako první všechny důležité informace o novinkách, cenách a slevových akcí
- registrovaný zákazník má ve svém zákaznickém účtu jednoduchý přístup ke všem svým objednávkám a daňovým dokladům
- registrovaný zákazník nemusí neustále vyplňovat své kontaktní údaje
Registrovat se můžete zde.
Pro získání 3% slevy se nejprve registrujte a přihlaste ke svému účtu ještě před zahájením nákupu. Děkujeme
pozn. Registrací v posledním kroku objednávky získáte slevu 3% až při Vašem dalším nákupu, po přihlášení do Vašeho účtu.
* Sleva se vztahuje na všechny produkty kromě akčních setů suchých obleků, dárkových poukazů a kurzů.
Výběr zboží
V horním řádku najedete kurzorem na Potápěčské vybavení, kde se Vám zobrazí příslušné kategorie. Po kliknutí na Vámi vybranou kategorii se otevře stránka s příslušnou kategorií, kde na levé straně najdete podrobnější menu a podkategorie produktů včetně filtrů.
Pokud znáte název produktu, můžete použít lupu, která je umístěna v pravém horním rohu.
Pro více informací o produktu stačí najet kurzorem a kliknout na produkt.
Pro okamžité vložení produktu do košíku stačí kliknout Do košíku, nebo na Detail pro upřesnění velikosti produktu.
Nákupní košík
V nákupním košíku se Vám zobrazí přehled zboží, které jste do něj přidali. V košíku můžete upravovat množství kusů, nebo zboží z košíku případně odebrat. Celková částka se automaticky přepočítá. Jakmile jste s obsahem košíku spokojeni, klikněte na Pokračovat.
Doprava a platba
Zde vybíráte způsob dopravy a platby.
Způsoby dopravy
Doprava je ZDARMA při objednávce nad 1.500,- Kč
Můžete vybírat z následujících možností:
1. PPL 75,- Kč + 30,- Kč dobírka
Přepravní služba, která doručí zboží až k Vám domů, do zaměstnání apod., případně po telefonické domluvě na některé z PPL Parcelshopů
2. Osobní odběr na prodejně
DIVE5 SE, Modřanská 98, Praha 4
Způsob platby
Platit za zboží můžete následujícími způsoby:
1. Dobírka 30,- Kč
Platíte až při převzetí zboží při volbě dopravy PPL
2. Bezpečná platby online prostřednictvím Comgate
Platbu můžete zvolit on-line prostřednictvím Vaší platební karty, Apple Pay, nebo jako on-line platbu pro majitele účtu banky: Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, mBank, Raiffeisenbank, Unicredit Bank, Equa Bank, Moneta Money, Sberbank
Platbu můžete provést převodem z Vašeho účtu. Zašleme Vám e-mail s veškerými detaily potřebnými k platbě. Pokud bylo v době Vašeho nákupu zboží skladem zásilku odešleme po připsání celkové částky na účet. Převod může trvat až 3 pracovní dny.
4. Hotově nebo platební kartou
Pokud jste zvolili osobní odběr u nás na prodejně DIVE5, můžete platit hotově nebo platební kartou.
Vrácení zboží
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
1. Právo odstoupit od smlouvy
1.1 Do 14 dnů máte právo jako spotřebitel odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu (toto 14denní odstoupení platí jen pro fyzické osoby, které nejednají v souvislosti s vlastním podnikáním).
1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží. U zboží dodané po částech se počítá převzetí poslední dodávky, u pravidelné opakované dodávky se počítá převzetí první dodávky zboží.
1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost DIVE5 SE, se sídlem Modřanská 307/98, 147 00 Praha 4, IČ 013 86 727, DIČ CZ01386727, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo e-mailem na shop@dive5.cz).
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy obdržíme vrácené zboží zpět, celkovou částku za zboží, které vracíte. Pro vrácení platby Vás prosíme o vyplnění Formulář k vrácení zboží.
2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Nárok na náhradu škody za snížení hodnoty zboží jsme oprávněni jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny.
2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.
Reklamace
Reklamace zboží se řídí VOP.
Jestliže se ukáže, že kvalita zakoupeného výrobku je v rozporu se smlouvou, máte právo na podání reklamace.
Jak podat reklamaci?
1. Výrobek zabalte a vyplňte Reklamační formulář.
V zájmu urychlení vyřízení vaší reklamace doporučujeme, abyste vytiskli a správně vyplnili všechny požadované údaje Reklamačního formuláře, vložili jej do krabice s reklamovanými výrobky společně s dokladem o koupi, řádně a pečlivě zásilku zabezpečili a zabalili.
2. Odeslání zásilky
Reklamovaný výrobek společně s přiloženým písemným Reklamačním formulářem a dokladem o koupi odešlete bezprostředně na adresu:
DIVE5 SE
Modřanská 98
140 00 Praha 4
3. Posouzení reklamace
Vaši reklamaci posoudíme a budeme na ni reagovat okamžitě, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamovaného výrobku na naši adresu. O způsobu posouzení reklamace vás budeme informovat v souladu s údaji, které jste uvedli v Reklamačním formuláři.
V případě kladného posouzení Vaší reklamace a rozhodnutí o vrácení finančních prostředků bude vrácení peněz provedeno okamžitě, nejpozději do 14 dnů ode dne posouzení reklamace na číslo účtu uvedené v Reklamačním formuláři.