Reklamace

Reklamace zboží se řídí VOP.

Jestliže se ukáže, že kvalita zakoupeného výrobku je v rozporu se smlouvou, máte právo na podání reklamace.

Jak podat reklamaci?

1. Výrobek zabalte a vyplňte Reklamační formulář.

V zájmu urychlení vyřízení vaší reklamace doporučujeme, abyste vytiskli a správně vyplnili všechny požadované údaje Reklamačního formuláře, vložili jej do krabice s reklamovanými výrobky společně s dokladem o koupi, řádně a pečlivě zásilku zabezpečili a zabalili.

2. Odeslání zásilky

Reklamovaný výrobek společně s přiloženým písemným Reklamačním formulářem a dokladem o koupi odešlete bezprostředně na adresu:

DIVE5 SE

Modřanská 98

140 00 Praha 4

3. Posouzení reklamace

Vaši reklamaci posoudíme a budeme na ni reagovat okamžitě, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamovaného výrobku na naši adresu. O způsobu posouzení reklamace vás budeme informovat v souladu s údaji, které jste uvedli v Reklamačním formuláři.

V případě kladného posouzení Vaší reklamace a rozhodnutí o vrácení finančních prostředků bude vrácení peněz provedeno okamžitě, nejpozději do 14 dnů ode dne posouzení reklamace na číslo účtu uvedené v Reklamačním formuláři.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz