Reklamace zboží se řídí VOP.
Jestliže se ukáže, že kvalita zakoupeného výrobku je v rozporu se smlouvou, máte právo na podání reklamace.
Jak podat reklamaci?
1. Výrobek zabalte a vyplňte Reklamační formulář.
V zájmu urychlení vyřízení vaší reklamace doporučujeme, abyste vytiskli a správně vyplnili všechny požadované údaje Reklamačního formuláře, vložili jej do krabice s reklamovanými výrobky společně s dokladem o koupi, řádně a pečlivě zásilku zabezpečili a zabalili.
2. Odeslání zásilky
Reklamovaný výrobek společně s přiloženým písemným Reklamačním formulářem a dokladem o koupi odešlete bezprostředně na adresu:
DIVE5 SE
Modřanská 98
140 00 Praha 4
3. Posouzení reklamace
Vaši reklamaci posoudíme a budeme na ni reagovat okamžitě, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamovaného výrobku na naši adresu. O způsobu posouzení reklamace vás budeme informovat v souladu s údaji, které jste uvedli v Reklamačním formuláři.
V případě kladného posouzení Vaší reklamace a rozhodnutí o vrácení finančních prostředků bude vrácení peněz provedeno okamžitě, nejpozději do 14 dnů ode dne posouzení reklamace na číslo účtu uvedené v Reklamačním formuláři.